Wie bezorgt de bloemen:

Indien er in een bepaalde streek meerdere aanbieders zijn kan je zelf de keuze maken welke florist je boeket bezorgt.

Mijn boeket is niet hetzelfde als op de foto:

Het geleverde boeket verschilt van de foto omdat we werken met verse, seizoensgebonden producten. De florist zorgt steeds voor een goede kwaliteit en daarom moet hij soms andere bloemen gebruiken om de kwaliteit te waarborgen. Seizoen bloemen hebben meestal de beste prijs/ kwaliteitsverhouding en zullen door de florist bij voorkeur gebruikt worden.

Kan ik bestellen voor een latere datum:

Dat kan zeker. Gewoon de datum van levering duidelijk vermelden.

Kan ik een speciale bestelling doorgeven?:

Dat kan zeker indien je er op tijd bij bent. 0478/299 221 voor speciale bestellingen.

Hoe werkt de cadeaubon?:

De lokale florist bezorgt de cadeaubon op het leveradres. De begunstigde kan met deze bon naar de winkel gaan waar de cadeaubon uitgeschreven is. Deze bon blijft 1 jaar geldig.

Wat zijn de bezorgkosten?:

De bezorgkosten bedragen €7.95 per bestelling.

Hoe komt het boeket eruit te zien?:

De boeketten op de webshop zijn afgebeeld in middel formaat. Het boeket dat je bestelt wordt altijd naar waarde geleverd. Dit betekent dat de waarde van de bloemen die verwerkt zijn in het boeket overeenkomen met de bestelwaarde. Bloemen zijn een natuurproduct en worden altijd met de hand samengesteld door de vakbloemist. Hierdoor is ieder boeket uniek en kan het boeket mogelijk afwijken van de foto.

Op welke dagen kan ik het boeket laten bezorgen?:

Je kiest zelf op welke dag het boeket wordt bezorgd. Onze bloemisten bezorgen 6 dagen in de week, van maandag t/m zaterdag (m.u.v. feestdagen).